TESTIMONI MAB | MAB ALL IN ONE!

assalamualaikum.. 
rasanya belum terlewat untuk saya mengucapkan selamat hari raya aidilfitri buat anda semua..

kebelakangan ini ramai yang google testimoni MAB kan??

di sini saya himpunan sedikit testimoni MAB yang di katakan ALL in ONE!

insyaAllah sedikit sebanyak dapat membantu anda dalam mengatasi masalah kesihatan wanita luar dan dalam..




Testimoni #1

Saya mmg mengamalkan makan jamu. Dah mcm2 produk saya makan. Yang lecehnya kena makan banyak2 pil @ campur2 pil. pastu susah nak maintain kos, leceh gak sbb nak kena g kedai. MAB senang sebab order online.. terus sampai rumah.

lepas anak berhenti menyusu, breast saya xcantik, kendur je, period pulak selalu 3 hr je dan keluar sikit2. Saya selalu sakit perut kat bawah pinggan ni. badan pun letih2. Keputihan lagi.. Mula2 makan MAB breast saya rasa sakit2, mse period, darah turun banyak sakit perut sebelum dan semasa period dah tak terasa. Mse makan btl ke 2, bila period lepas tu keluar darah hitam, pekat dan berketul2 ckit sampai botol ke 4. Lepas botol ke 5 dah ok. sakit perut pun xada. breast dah cantik berisi penuh. Leh wat keje @ kemas rumah sampai tengan malam, tak letih. Kawan2 cakap muka saya yang nampak letih sekarang dah ceria bertambah cantik/seri. Sampai ada yang cakap saya pakai push up bra/corset sbb breast saya dah tak macam dulu. Saya dah boleh pakai kebaya skrg. xderla kurus sgt, tapi hari2 saya buang air, lawas.. tu yang kurus sikit.


klakar saya dengar kawan ckp mcm tu. Sy explain kt 

diorg pe yg sy mkn...iaitu MAB. Skarang diorg pn dh mula 

oder kt sy. So, sy bg stok sy tu kt diorg. Tu dh abis ni. Sory la 

kak. saya xrti nk explain. Camni je yg sy leh citer. Tq MAB.



Testimoni #2





BACA LAGI TESTIMONI PENGGUNA MAB

Comments

Popular Posts