PUJIAN MELAMBUNG DARI PENGAMAL MAB DALAM GROUP WHATSAPP


Bismillahhirrahmanirrahim..

alhamdulillah segala puji hanya bagi Allah tuhan sekelian alam..

hari ni dealer Bukit Jambul, Pulau Pinang datang borong MAB 100btl..

ramai juga pengamal 'tegar' MAB restok bekalan masing2.. 

sambil-sambil menjual saya selalu berkongsi testimoni, masalah-masalah dengan pelanggan saya.. insyaAllah mereka tak segan-segan bertanya itu ini dalam group whatsapp yang saya buka khas untuk mereka.. mereka tak rasa segan kerana dalam group whatsapp ni memang semuanya wanita pengamal MAB.. TAK ADA LELAKI!!

alhamdulillah group-group whatsapp yang saya tubuhkan sangat aktif..

di sini saya kongsikan sedikit hot chat dari pelanggan saya yang HOT!!





NAK ORDER MAB??
SMS/WHATSAPP TERUS KE 0124432152

Comments

Popular Posts